
OPVVV, VÝZVA Č. 02_18_063 PODPORA ŠKOL FORMOU PROJEKTŮ ZJEDNODUŠENÉHO VYKAZOVÁNÍ – ŠABLONY II.
Základní škola T.G.Masaryka Rokycany, příspěvková organizace je realizátorem projektu s názvem: ŠABLONY II. - ZŠ TGM Rokycany, reg.č. CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0015582 v rámci Výzvy č. 02_18_063 ŠABLONY II., Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV).
Detaily projektu
Doba realizace: od 1. 9. 2019 do 31. 8. 2021
Finanční výše podpory: 1 772 133,-- Kč
Podpořeno:
Prostředky Evropského sociálního fondu v rámci OP VVV a státního rozpočtu ČR.
Hlavní kontaktní osoba projektu za naši školu:
Mgr. Lukáš Rada, ředitel školy
Tel: +420 371 724 691, (e-mail: rada.lukas@zstgmrokycany.cz)
Anotace projektu
Cílem výzvy je podpořit mateřské, základní a základní umělecké školy a školská zařízení pro zájmové vzdělávání (střediska volného času, školní družiny a školní kluby) formou projektů zjednodušeného vykazování. Výzva podpoří osobnostně profesní rozvoj pedagogů prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzájemného setkávání a sdílení zkušeností pedagogů a odborníků z praxe, na pomoc školám a školským zařízením pro zájmové vzdělávání při společném vzdělávání dětí/žáků/studentů, a to možností personálního posílení o školního asistenta, školního psychologa, speciálního pedagoga, sociálního pedagoga, příp. chůvu v mateřské škole. Dále jsou podporovány extrakurikulární aktivity, spolupráce s rodiči dětí a žáků, kariérové poradenství žáků a aktivity rozvíjející metody výuky s využitím ICT.
ZÁKLADNÍ ŠKOLOU REALIZOVANÝ VÝBĚR ŠABLON projektu
2.II/6 |
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin – varianty: osobnostně-sociální rozvoj, ICT, čtenářská a matematická gramotnost. |
2.II/6 e |
Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin - varianta e) Inkluze |
2.II/10 |
Tandemová výuka v ZŠ |
2.II/14 |
Zapojení odborníka z praxe do výuky v ZŠ |
2.II/15 |
Zapojení ICT technika do výuky v ZŠ |
2.II/16 |
Využití ICT ve vzdělávání a) 64 hodin |
2.II/17 |
Klub pro žáky ZŠ - čtenářský, matematický a badatelský klub |
2.II/19 |
Projektový den ve škole |
2.II/20 |
Projektový den mimo školu |
2.V/4 |
Vzdělávání pedagogických pracovníků ŠD/ŠK – DVPP v rozsahu 8 hodin – varianta cizí jazyk |
2.V/5 |
Vzájemná spolupráce pedagogů ŠD/ŠK – osobnostně-sociální rozvoj |
2.V/8 |
Zapojení odborníka z praxe do vzdělávání v ŠD/ŠK |
2.V/10 |
Využití ICT ve vzdělávání a) 64 hodin |
2.V/12 |
Projektový den v ŠD/ŠK |
2.V/13 |
Projektový den mimo ŠD/ŠK |
Místní akční plán rozvoje vzdělávání II. v území ORP Rokycany (MAP II.)
Město Rokycany je realizátorem a nositelem projektu s názvem: „Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Rokycany II.“, reg. č. projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_047/0010609 v rámci Výzvy č. 02_17_047 pro Místní akční plány rozvoje vzdělávání II v prioritní ose 3, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV), který je finančně podpořen z prostředků EU a státního rozpočtu ČR.
Doba realizace projektu: od 1. 9. 2018 do 31. 8. 2022
Cíle projektu/výstupy:
Hlavním cílem projektu je zlepšení kvality vzdělávání v základních a mateřských školách v území ORP Rokycany, a to prostřednictvím budování a rozvoje udržitelného systému komunikace a spolupráce zřizovatelů, škol, organizací neformálního vzdělávání, rodičů, veřejnosti a dalších významných aktérů ovlivňujících vzdělávání v tomto území. Projekt je zaměřen na podporu společného strategického plánování, sdílení, realizaci a evaluaci vzdělávacích aktivit navazujících na výstupy Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání ORP Rokycany I., který byl realizován v letech 2016 až 2018. Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Rokycany II. tedy přímo navazuje na dosažené výstupy, definované priority a cíle předchozího projektu. V rámci projektu budou podporováni pedagogičtí a vedoucí pracovníci škol formou mentoringu, síťování se zkušenými kolegy, navazování spolupráce s ostatními školami a dalšími vzdělávacími a kulturnímu subjekty, které se podílejí na vzdělávání dětí a žáků v regionu. Součástí projektu jsou aktivity podporující klíčové kompetence a rozvoj potenciálu všech dětí a žáků. Projekt přinese změnu v podobě vytvoření koncepce vzdělávací politiky v regionu, nastavení procesů řízení a hodnocení kvality vzdělávání. Účelem projektu je, aby se spolupráce všech relevantních aktérů ve vzdělávání v území ORP Rokycany nastavila takovým způsobem, aby mohla pokračovat i po ukončení finanční podpory z OP VVV.